Angielski dla przedszkolaków

Angielski dla przedszkolaka

Znajomość języków obcych we współczesnym świecie jest nieodzowna.

Pojawiają się jednak ważne pytania:

Kiedy należy rozpocząć naukę języka obcego?

Odpowiedź nasuwa się sama i jest prosta. Im wcześniej tym lepiej.

Dzieci mające kontakt z językiem, uczące się go w sposób naturalny poprzez zabawę- obcowanie z nim, uzyskują bardzo dobre wyniki w nauce. Rozwijają w sobie ciekawość świata oraz ogólną inteligencję.

Specjaliści w zakresie lingwistyki, psychologii dodają, iż wczesne rozpoczęcie nauki obcego języka ma bardzo korzystny wpływ na akcent, jak również na łatwość, z jaką dziecko będzie przyswajało kolejne języki.

Nauka z małymi dziećmi ma jednak specyficzny charakter. Mali uczniowie wykazują się zazwyczaj dużą ruchliwością, nie potrafią zbyt długo skupić uwagi. Dlatego bardzo ważny jest wybór odpowiedniego lektora, osoby która poprzez odpowiedni kontakt z dziećmi nie zniechęci najmłodszych do nauki, a przeciwnie rozbudzi chęć poznawania nowych rzeczy.

Gdzie i kto ma uczyć naszą pociechę?

Nauczanie dzieci przedszkolnych, wprowadzanie je w magiczny świat języka obcego to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę.

Błędy w wymowie słów wprowadzone u dzieci przedszkolnych przez niedoświadczone osoby pozostają z Dziećmi bardzo długo. Jest je niezmiernie trudno poprawić czy wyeliminować.

Dlatego też, ŚWIAT JĘZYKÓW z wielką przyjemnością proponuje Państwu sprawdzoną, kompleksową, niezwykle skuteczną i atrakcyjną finansowo metodę nauczania dzieci w wieku 2-7 lat.

TEDDY EDDIE to kompletna, innowacyjna,  niezwykle skuteczna, ogólnokrajowa, licencjonowana metoda nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku 2 do 7 lat.

Rys historyczny:

Teddy Eddie został stworzony przez trzy mamy anglistki, które latami prowadziły szkoły językowe. Pewnego dnia zdecydowały one stworzyć swoją własną, autorską metodę do nauczania języka angielskiego dzieci w wieku 2-7 lat. Dlaczego?

Diana, Magda i Ola wierzyły, że uczenie maluchów języka obcego ma sens, zawsze traktowały dzieci poważnie i nie były w stanie znaleźć na rynku pozycji, która zaspokajałaby wszystkie ich oczekiwania. Po pierwsze pod względem merytorycznym – są nauczycielami i metodykami, po drugie pod względem formy zajęć – wszystkie autorki to mamy, które doskonale wiedziały, czego ich dzieci potrzebują.

Pewnego dnia narodził się więc Miś Teddy Eddie, a wokół niego metoda do nauki angielskiego dla dzieci niepiszących, która może być realizowana przez kilka lat. Udało się połączyć świetną zabawę z prawdziwą nauką, a dzieci dostały szansę kontynuacji i pokonywania kolejnych stopni zaawansowania.

Autorki dołożyły wszelkich starań, aby metoda Teddy Eddie była ciekawa nawet dla najbardziej wymagających urwisów. W tym celu testowały każdy utwór na… swoich dzieciach. Szczególna pieczołowitość dotyczyła MATERIAŁÓW AUDIO: piosenek i historyjek. Wszyscy wiemy, że warto aby dziecko słuchało nagrań najlepiej kilka razy dziennie, ale co zrobić, żeby chciało słuchać po raz kolejny? Nagrania muszą być interesujące same w sobie –  nie mogą to być starodawne piosenki bez wyrazu. Za to w historyjkach musi się coś dziać, inaczej dziecko traci zainteresowanie i woli oglądać kreskówki w telewizji. 

Poza tym, bardzo ważne dla trójki wymagających mam, było stworzenie AMBITNEJ metody. Zniechęcone książkami, w których zawartość językowa była znikoma, a dziecko przez cały rok „uczyło się” kilkunastu słów, postanowiły prawdziwie „zanurzyć” dzieci w języku: stąd dużo historyjek, dużo teksu w piosenkach, słowa zawsze uczone W ZDANIACH i w kontekście. Wszystko po to, aby dosłownie bombardować dzieci językiem we wszystkich jego postaciach.

Metoda TEDDY EDDIE ma już 10 lat!

TEDDY EDDIE –  kompleksowe podejście do efektywnego nauczania dzieci języka angielskiego:

DZIECI – nauka poprzez zabawę (DZIECI chętnie uczestniczą w zajęciach, tęsknią za Misiem), zajęcia po angielsku 2 x tygodniu gwarantujące ciągły kontakt z językiem, atrakcyjne podręczniki i nagrania do słuchania,

RODZICE – pełna kontrola procesu nauczania, informacja o postępach dziecka po każdych zajęciach – tzw. 2- minutówki, raporty semestralne, ciągły kontakt z lektorem, Poradnik Rodzica jako przewodnik po kursie wraz z innymi elementami kursu w bezpłatnym Pakiecie Edukacyjnym,

LEKTORZY – specjalnie dobrani, w pełni przygotowani do pracy, wyposażeni w zestawy lektorskie pełne różnych pomocy dydaktycznych, przeszkoleni z metody, sposobów najefektywniejszej pracy z małymi dziećmi, pod stałym nadzorem metodycznym opiekunów metody,

MATERIAŁY EDUKACYJNE – w ramach kursu dzieci otrzymują teczkę pełna skarbów. Jest to drukowany atrakcyjny, bogaty i ambitny zestaw materiałów edukacyjnych (książka Ucznia, poradnik Rodzica, nagrania do słuchania w domu, książeczkę Secret Words,

APLIKACJA TEDDY EDDIE – w pełni darmowe gry i zabawy  dla dzieci w Internecie nierozerwalnie związane z książką i z nauką na zajęciach.  Znacznie zwiększające kontakt DZIECKA z językiem.

Poziomy Teddy Eddie:

Metoda wypełniona jest komponentami pozwalającymi zaciekawić Dzieci. Angażuje Dzieci w każdą lekcję.

Posiada wszelkie elementy dające lektorowi możliwość realizacji bogatego programu.

Rodzic zapisując swą pociechę na kurs otrzymuje:

  • natychmiastowe efekty nauki – Dziecko mówi po angielsku i cieszy się na każde kolejne spotkanie z Misiem Teddy,
  • Dziecko uczy się myśleć w języku angielskim

Zalety metody Teddy Eddie:

  • Zajęcia są pełne prawdziwego, komunikatywnego użycia języka angielskiego – DZIECI UCZĄ SIĘ MÓWIĆ PEŁNYMI ZDANIAMI!
  • Efekt „zanurzenia” w językunauka polega na przyswajaniu języka angielskiego na tej samej zasadzie co języka ojczystego
  • Motywem przewodnim jest uwielbiany przez dzieci, niesforny MIŚ EDDIE, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego. Miś towarzyszy dzieciom przez cały kurs śpiewając piosenki, opowiadając zabawne historyjki i recytując pełne dziecięcego humoru wierszyki.
  • Dzięki metodzie Teddy Eddie dziecko poznaje pierwsze 2.000 słów ucząc się do pięciu razy więcej słów niż przy użyciu standardowych podręczników!
  • Lektorzy prowadzący zajęcia uczestniczą w serii szkoleń dotyczących metodyki nauczania języka obcego, specyfiki pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz pracy z Programem. Zajęcia są regularnie hospitowane i omawiane z Opiekunem Programu.
  • Metoda TEDDY EDDIE otrzymała nominację do prestiżowej, międzynarodowej nagrody „The ELTons” przyznawanej przez British Council.

RODZIC BARDZO SZYBKO WIDZI EFEKTY NAUCZANIA – dziecko przyswajając materiał w sposób naturalny uczy się myśleć w obcym języku.

Wyróżniki metody Teddy Eddie:

  • łączy PRAWDZIWĄ NAUKĘ Z DOSKONAŁĄ ZABAWĄ (traktujemy bardzo poważnie nauczanie dzieci, ale ich nie przemęczamy i nie zanudzamy)
  • zasady LICENCYJNE stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli
  • CAŁOŚCIOWY program pozwalający na KONTYNUACJĘ nauki do 7 roku życia (na rynku prawie brak kursów na wyższych poziomach dla np. 6 czy 7-latków)
  • wyjątkowo BOGATY PAKIET EDUKACYJNY, pozwalający rodzicom na kontynuowanie zajęć z językiem W DOMU W PROSTY, NIEWYMAGAJĄCY SPOSÓB (np. włączenie nagrań czy aplikacji Playground)
  • bardzo ELASTYCZNY jeżeli chodzi O WIEK, POZIOM, UMIEJĘTNOŚCI I PREDYSPOZYCJE dzieci – nawet w mieszanych grupach każde dziecko wyciągnie maksymalnie dużo korzyści (od osłuchania się, poprzez uczenie się rozumienia i reagowania, do umiejętności komunikacyjnych)
  • postać EDDIEGO I SKARPETY jako motywy przewodnie
  • program NIE JEST NUDNY – dzieci naprawdę LUBIĄ ZAJĘCIA, postaci opowiadań i humor, który przemawia do właśnie tej specyficznej grupy wiekowej
  • nieporównywalne z żadnym innym programem BOGACTWO JĘZYKOWE – mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk stwarza możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym). Uwaga: nikt NIE ZMUSZA DZIECKA DO SZKOLNEJ FORMY UCZENIA SIĘ i odrabiania lekcji!
  • dzieci uczą się SŁOWNICTWA W KONTEKŚCIE ZDAŃ, TEKSTÓW I SYTUACJI, a nie jako serii pojedynczych słówek

Miejsca warte odwiedzenia:

opis metody – https://www.youtube.com/watch?v=GjLEgmh5kzA

Teddy Eddie ma już 10 lathttps://www.youtube.com/watch?v=bDACx0ZWgfA

oficjalna strona metodyhttps://edubears.pl/teddy-eddie/

kiedy rozpocząć naukę – https://www.youtube.com/watch?v=Hpfmu9UdrT0

 

Kilka opinii o Metodzie zasłyszanych od Rodziców:

Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?

„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”

Mama 3-letniej Nicol:

 „Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”

Mama 6-letniej Klary:

„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”

Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:

„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”

Mama 6-letniego Mikołaja docenia:

„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” 🙂

Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?

„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”

Tata 6-letniego Filipa: „Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”

Zapraszamy na zajęcia – informacja i zapisy w sekretariacie.